Grønnsakshistorier

bibelfortellinger med en fargerik vri

av (forfatter), Karen Poth (forfatter), Casey Jones (illustratør), Robert Vann (illustratør) og Andreas Chernus (oversetter).

Proklamedia 2008 Innbundet

Tomaten Bob og agurken Lasse koker i hop både den ene og den andre historien sammen med vennene sine. Heldigvis har de Bibelen å søke råd i. I denne boka finner du 21 bibelfortellinger.

Vinner av Emmausprisen 2008 for årets beste kristne barnebok.
Endelig er VeggieTales kommet til Norge . disse morsomme grønnsakene som har tatt USA med storm! Tomaten Bob og agurken Lasse koker i hop både den ene og den andre historien sammen med vennene sine. Heldigvis har de Bibelen å søke råd i. For det er ikke så lett for en agurk å takle at noen fyller postkassen hans med pisket krem, og heller ikke så greit å være tomat når du får et malingsspann over hodet ... I denne boka finner du 21 bibelfortellinger, presentert på en fargerik og morsom måte. Passer like godt til høy latter på kjøkkenet som stille fnising på sengekanten.

Forlag Proklamedia

Utgivelsesår 2008