Grip ordet!

lær deg kunsten å tale!

slik tar du publikum med storm og begeistring

lær deg grunnleggende taleteknikk, slik at du kan mestre korte og lange taler, innlegg og foredrag

en håndbok for deg som vil bli en god taler

av (forfatter) og Brim Hilt (oversetter).

Lille måne 2013 Innbundet

Glem sceneskrekken en gang for alle! Vil du lære deg de grunnleggende ferdighetene i å holde en tale, et foredrag eller et innlegg? Vil du beherske evnen til å kunne ta ordet når som helst, og ovenfor hvem som helst, i små eller store forsamlinger? Da er dette boken for deg! Denne klassikeren lærer deg taleteknikker - om hvordan du skal ta ordet, uredd og uanstrengt, men med innlevelse og entusiasme. Du vil vel at budskapet ditt skal nå frem? Da trenger du de håndfaste rådene som Dale Carnegie formidler i denne boken. Aldri før har det vært viktigere å kunne kommunisere klart og tydelig, og med oppriktig engasjement som i dag. Dale Carnegies visdom i kunsten å forstå andre mennesker og hva som driver dem, har hjulpet millioner av mennesker over hele verden. Grip ordet og opplev å kunne tale uten sceneskrekk og angst - for en hvilken som helst forsamling. Når som helst. Hvor som helst. Lykke til!

Forlag Lille måne

Utgivelsesår 2013