Grill en kristen

om Bibelen

av (redaktør), Bjørn Hinderaker (redaktør), Jon Romuld Håversen (oppleser) og Maren Karoline Skråmestø (oppleser).

Veritas forlag 2020 Lydfil

Mange spør seg om Bibelen har noen som helst relevans i et moderne menneskes liv. Bibelen blir gjerne betraktet som utdatert, full av feil og direkte umoralsk i en rekke spørsmål. Hva tenker de som ikke bare leser Bibelen som en viktig del av litteratur historien, men også holder den som Guds inspirerte rette snor for livet?
I denne boken tar vi opp 22 vanskelige spørsmål en moderne leser kan stille seg i møte med Bibelen. Ulike forfattere gir deg sin respons. Felles for dem er overbevisningen om at et unikt og holdbart svar på livets store spørsmål finnes i personen Jesus Kristus, i hans liv, undervisning, død og oppstandelse.

Forlag Veritas forlag

Utgivelsesår 2020