Graphic design for the 21st century

100 of the world's best graphic designers

av (forfatter) og Peter Fiell (forfatter).

Taschen 2003 Heftet

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Covering a vast range of cutting-edge graphics, with politically charged anti-commercial work placed in the same context as Nike's latest ads, this book presents a sweeping look at today's most progressive graphic currents - from signage at packaging to branding and web design.

Omtale fra forlaget

Covering a vast range of cutting-edge graphics, with politically charged anti-commercial work placed in the same context as Nike's latest ads, this book presents a sweeping look at today's most progressive graphic currents - from signage at packaging to branding and web design.

Bokdetaljer

Parallell tittel Grafikdesign im 21. Jahrhundert Le design graphique au 21e siècle

Forlag Taschen

Utgivelsesår 2003

Format Heftet

ISBN13 9783822816059

EAN 9783822816059

Omtalt tid 2000-tallet

Språk Flerspråklig Fransk Engelsk Tysk

Sider 637

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

2 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket