Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Covering a vast range of cutting-edge graphics, with politically charged anti-commercial work placed in the same context as Nike's latest ads, this book presents a sweeping look at today's most progressive graphic currents - from signage at packaging to branding and web design.
Omtale fra forlaget
Covering a vast range of cutting-edge graphics, with politically charged anti-commercial work placed in the same context as Nike's latest ads, this book presents a sweeping look at today's most progressive graphic currents - from signage at packaging to branding and web design.
Parallell tittel Grafikdesign im 21. Jahrhundert Le design graphique au 21e siècle
Forlag Taschen
Utgivelsesår 2003
Format Heftet
ISBN13 9783822816059
EAN 9783822816059
Omtalt tid 2000-tallet
Språk Flerspråklig Fransk Engelsk Tysk
Sider 637
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket2 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket