Omtale fra forlaget
Denne læreboka gir ei solid innføring i dei grunnleggjande prinsippa for grafisk design. Boka er rikt illustrert med ordforklaringar og varierte oppgåver. Vi blir kjende med kommunikasjons- og designprosessen frå idé til ferdig medieprodukt, før vi går vidare til å lære om brukaroppleving, prototypar, komposisjon av visuelle element, materialar, visuell identitet, branding og evaluering. Design for digitale flater og interaksjonsdesign står sentralt, og eigne kapittel tek for seg skrift og fargelære. Grafisk design har ein nyttig nettressurs med mellom anna prosjektoppgåver og filmar til bruk i undervisninga. Læreverket dekkjer læreplanen for programfaget grafisk design i den vidaregåande skolen.
Forlag Fagbokforlaget
Utgivelsesår 2019
Format Heftet
ISBN13 9788211029522
EAN 9788211029522
Språk Nynorsk
Sider 275
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket