Gøy med matte

statistikk og geometri

Læremiddelforl. 2007 Heftet

Gøy med matte består av 4 oppgavehefter. Hvert hefte har 6 forskjellige oppgaver med 40 ulike fargekopier av hver av oppgavene.

Gøy med matte - statistikk og geometri Oppgaveheftene er passer for småskolen og er tilpasset kunnskapsløftet. Heftene er temabasert og serien består foreløpig av fire temaer: Gøy med matte - måling Gøy med matte - tall Gøy med matte - statistikk og geometri Gøy med matte - penger Hvert hefte har 240 fargesider med 6 forskjellige oppgavesider. Det er 40 like sider av hver oppgave. A4 - arkene rives ut av heftet og fylles ut av elevene. Ett hefte rekker dermed til 40 elever. Gøy med matte har på kort tid blitt meget populært. Heftene er egner seg godt i forbindelse med tilpasset opplæring, stegmetodikk, nivåbasert undervisning og emnebasert undervisning. Gøy med matte er også et populært avbrekk i den ordinære undervisningen, er enkelt å bruke og aktiviserer elevene. Dette sier elevene om Gøy med matte: Kjempegøy - Morsomt og kult - Jeg lærte mye - Det beste vi har på skolen - Jeg vil ha det på nytt

Forlag Læremiddelforl.

Utgivelsesår 2007