God smak

raskt, enkelt og billig

av (forfatter), Ulrika Pousette (foto) og Agathe Skappel (oversetter).

Panta 2021 Innbundet

"God smak" - raskt, enkelt og billig" er en kokebok for deg som vil ha stor matglede, små kostnader og mat på rekordtid.

Alt fra superbillige favoritter som er snille mot lommeboken, mellommåltider som holder humøret oppe og blir klare på null komma niks, favoritter til fredagskvelden og lørdagskosen, hverdagsluksus-middager til alt-i-ett-retter som gjør seg nærmest selv med mer.

Her får du en komplett håndbok til kjøkkenet som legger til rette for stor matglede og mat i rekordfart, og som holder kostnadene nede..

Boken vil hjelpe deg med:

* Alt-i-ett retter som nærmest lager seg selv og som kan bli lunsjmat og matpakke dagen etter

* Å lage favoritter for hele familien til fredagskvelden og lørdagskosen

* Å skape hverdagsluksus som gjør tilværelsen "gullkantet" til lave kostnader

* Få laget mellommåltider som er en venn i nøden og som holder humøret oppe -- på null komma niks

* Å lage superbillige retter som imponerer og som er snille mot lommeboken

* Bakverk og desserter til alle kosestunder - lages i ekspressfart

Oppskriftene i boken inneholder ikke unødvendig mange ingredienser. Har du hektiske dager med barn, jobb eller studier, eller vil du lage enkle, gode og raske retter til hverdagsfesten for deg, familie og venner - her har du boken for deg.

Med denne boken kan man selv finne frem til stor matglede i hverdagen. Enkle oppskrifter. Nydelige bilder. 80 oppskrifter som legger til rette for gode stunder på kjøkkenet og rundt bordet. Boken vil hjelpe deg med å gjøre din hverdag til en fest!

Med sitt matglade kjøkken har Jenny blitt Skandinavias mest populære mat- og bakeblogger med over 500 000 følgere på sosiale medier. Denne boken viser deg kjøkkenet som har gjort henne til den mest populære. Tør vi påstå at så mange følgere ikke kan ta feil?

Forlag Panta

Utgivelsesår 2021