God nok

en pensumbok i livets skole

Kolofon 2018 Innbundet

Marit Theresie Hardeberg Svensen er født i Grimstad i 1966. Hun har Master of Business and Marketing, og Bachelor i Spansk språk og Latinamerikastudier ved Universitet i Bergen og Universidad de Las Palmas de Gran Canaria. For tiden arbeider hun som Freelance forfatter/ kursleder/spansklærer/translatør/tolk/kunstner.

I 2010 gav hun ut sin første diktbok «Dans på roser» som var en videreføring av hennes to fotoutstillinger med samme navn.

Diktboken «Med roser i hjertet» kom i 2012 og handler om livet og de nære opplevelser som de fleste kan kjenne seg igjen i. Roser har en helt spesiell betydning i forfatterens liv og i hennes bøker. Hun ser på roser som et symbol på oss mennesker, og rosehagen som et symbol på verden der vi bor.
«Roser langs veien» ble utgitt i 2013. Diktene bærer preg av et hjerte som har levd, og som har masse kjærlighet å gi. Også denne boken handler om de gjenkjennelige tingene i livet, vakkert illustrert med egne rosebilder.

I 2014 kom «Når en rose visner - en vandring i sorgens landskap » som inneholder dikt til trøst og oppmuntring når livet blir preget av sorg. Forfatteren ønsker med denne boken å være en stemme for de stemmeløse, en stemme for alle dem som rammes av egen sykdom eller sorg, eller som står nær den som rammes.

«God nok - en pensumbok i livets skole» er forfatterens nyeste utgivelse og inneholder dikt med et viktig budskap som alle trenger å høre - du er god nok!

Forlag Kolofon

Utgivelsesår 2018