Glød

grillmaten som imponerer

av (forfatter) og Stian Broch (illustratør).

Gyldendal 2015 Innbundet

Grillen gjør matlagingen gøy. Har du lyst på fantastiske grillmåltider, er dette boken for deg. Lag hele middagen på grillen og lær triksene av Norges grillmester.

Med denne boka skal tre ganger norgesmester i grilling og finalist i Norges Grillmester på TV2, Jan Ivar Nykvist, hjelpe deg med tips, triks og overkommelige oppskrifter som gjør deg til en grillmester! Med litt forberedelser inne på kjøkkenet, er det lettere å lykkes med den perfekte grillmaten enn du kanskje frykter og tror.
Her får du oppskrifter på hjemmelaget ketsjup og BBQ-saus, retter med kjøtt, fisk og grønnsaker, samt pizza, hamburgere og desserter på grillen. Jan Ivar gir deg også noen hemmelige og geniale tips som vil heve grillmaten din fra god til fantastisk!
Så: Fyr opp grillen og la deg inspirere!
Jan Ivar Nykvist er utdannet kokk og lagleder for TEAM BARBIEQ. Han er tre ganger norgesmester og har en andre og en tredje plass fra Europamesterskapet i Grilling.

Utgivelsesår 2015

ISBN13 9788205477902