Glimt av englevinger

av (forfatter) og Karina Loka (oversetter).

Hermon 2016 Heftet

Mary Catherine trosser sitt dårlige hjerte og legens råd og drar til Uganda for å lede et nytt barnehjem der.
Hun ønsker å bruke den tiden hun har igjen, til å hjelpe barn - spesielt siden hun ikke har noe håp om å få barn selv.
Det eneste problemet er baseballspilleren Marcus Dillinger, mannen hun aldri hadde tenkt å forelske seg i. Verken Marcus
eller Mary Catherines venner - Tyler Ames og Sami Dawson - er klar hvor alvorlig over Mary Catherines helsetilstand er.
Marcus har likevel en følelse av at noe er galt, og englene har det mer travelt enn noen gang for å sørge for at Guds gode
plan blir fullført.I en dramatisk redningsaksjon, der det står om liv eller død, blir Mary Catherine fraktet til et amerikansk sykehus
for å få livreddende behandling.

Glimt av englevinger er en gripende beretning om kjærlighet, og tro - og om hvordan Guds engler på oppdrag kan gripe inn i menneskers liv.

Forlag Hermon

Utgivelsesår 2016

Serie Engler iblant oss-serien (3)

Genre Romantikk Religiøs litteratur