Gjørme, svette og tårer

av (forfatter), Mariell Sand Myran (oversetter) og Anne Mette Larsen (oversetter).

AM Larsen forl. 2012 Innbundet

I denne boka forteller forfatteren historien om sitt actionfylte liv. Han forteller blant annet om oppveksten på Isle of Wright, fra tiden i den britiske spesialstyrken, om hans eventyr i TV-serien "Man vs. wild" og hvordan han ble den yngste sjefsspeider for speiderbevegelsen noensinne.

Kjent og beundret av millioner - enten fra hans globale eventyr TV-serie, som en bestselgende forfatter eller som sjefsspeider for Speiderbevegelsen - har Bear Grylls overlevd hvor få andre har turt å gå. Nå, for første gang, forteller Bear historien med sitt actionfylte liv. Fengslende, rørende og svært oppkvikkende, Gjørme, svette og tårer er en bok som absolutt må leses av adrenalin-avhengige og som godstol-lektyre. Serien Mann mot natur har blitt en av verdens mest sette TV-serier med rundt 1,2 milliarder seere i 180 land. Mens i boken Gjørme, svette og tårer får vi innblikk i så mye mer - ikke minst en svært åpen og ærlig Bear Grylls som forteller om alle nedturer og oppturer fram til hans enorme suksess, og hva som skal til mentalt og følelsesmessig for å lykkes i livet.

Forlag AM Larsen forl.

ISBN13 9788293199106