Gi livet retning

i tre skritt til en selvbestemt fremtid

av (forfatter), Johannes Hüger (forfatter), Marcus Mockler (forfatter), Werner Tiki Küstenmacher (illustratør) og Jan Vig (gjendikter).

Simplify 2009 Heftet

Boka viser hva du kan gjøre for å forsøke og finne ditt potensial, hvordan du kan identifisere hvilke drømmer du har, og hva du kan gjøre for at drømmene blir virkelighet.

Mange mennesker føler seg i dag stresset og ytre styrt: De belastes av sorger om yrkesmessig fremtid, stigende arbeidsløshet, økende konkurranse og tidspress. For store drømmer synes det verken rom eller tid til, og mange sitter igjen med inntrykket, at de ved alt stresset og hverdagsmaset egentlig går glipp av det riktige livet. Hvordan finner man ut hvilken havn man skal styre mot i livet? Hvilke mål vil man nå, for hva vil man leve? Gi livet retning tar deg med på en fasinerende reise, der du oppdager det mest spennende i livet: Deg selv! Finn ut: * Hvilket potensiale du besitter, og hva som har preget livet ditt hittil. * Hvilke store drømmer som slumrer i deg. * Hva du kan gjøre slik at disse drømmene kan bli virkelighet. * Hvordan du hver dag bevisst kan beslutte, at du ikke kunne ha levd livet rikere og mer meningsfylt enn det du gjør!

Forlag Simplify

Utgivelsesår 2009