Gabriel-koden

en fabel om lille Gabriel som ble engel på Jorden

Coach Imagine 2005 Heftet

Boken inneholder en fabel om menneskenes åndelige utvikling. Historien tar utgangspunkt i den fortellingen vi kjenner fra kristendommens opprinnelse. Engelen Gabriel får som oppgave å informere jomfu Maria om at hun skal føde Guds barn. Det dreier seg om hva som skulle til for at Gabriel kunne kommunisere med en jordboer fra sitt sted i tilværelsen. Det handler om Gabriels utvikling av unike egenskaper, som han lærer bort til andre, både til dem i sin egen dimensjon og til menneskene på Jorden. Dette fører til en transformasjon av menneskene på Jorden og englene i andre dimensjoner. Fortellingen fører oss fram til nåtiden og videre inn i framtiden. Boken gir en innsikt i den energien som knytter alt sammen, og hvordan den kan benyttes i utviklingen av vårt eget liv og eksistens.

Gabriel-koden er den magiske historien om Lille Gabriel som lever sitt frie liv på planeten Rubin. Han lærer å reise mellom dimensjoner i det interdimensjonale kjøretøyet Merkaba. Han får flere spennende oppdrag fra Gud om å hjelpe menneskene på planeten Jorden. Lille Gabriel løser gåten om hvordan menneskene kan frigjøre seg psykologisk og følelsesmessig fra fortiden. Oppdragene hans tar oss mer enn 2000 år tilbake i tid og utover i fremtiden.

Fabelen om Lille Gabriel er en mystisk oppdagelsesreise på flere plan mot en ny tid. En tid på et høyere bevissthetsnivå med et utvidet livssyn. Gabriel-koden gir ny innsikt om hvilke sammenhenger som eksisterer i den menneskelige og universelle tilværelse på Jorden. Boken gir oppsiktsvekkende innsikt i den energien som knytter alt sammen og hvordan den kan benyttes i utviklingen av vårt eget unike liv og eksistens. Gabriel-koden får oss til å åpne øynene for noen av universets mysterier, blant annet det fenomenet vi kaller engler.

Gabriel-koden inneholder i tillegg en kraftfull meditasjonsøvelse. Boken gir også en oppskrift på hvordan en reise tilbake i ditt eget liv kan foregå. Det anbefales å benytte en sertifisert NLP Coach for å bistå deg med en slik tidsreise.

Forlag Coach Imagine

Utgivelsesår 2005