Frosken og vennene hans

av (forfatter), Hanna Midtbø (oversetter), Halldis Moren Vesaas (oversetter), Inger Gundersen (oppleser) og Inger Gundersen (komponist).

Lydbokforlaget og NRK 2008 CD

Sju historier om frosken og vennene hans. Desse historiene er med: Frosken om vinteren, Frosken finn ein venn, Frosken og den framande, Frosken og den spesielle dagen, Frosken er redd, Frosken er ein helt, og Den forelska frosken.

Kan ein grønn frosk vere forelska i ei kvit and? Og korleis kjennast det eigentleg når ein er forelska? Kan ein stole på rotter? Dei er jo både skitne og fæle, alle saman! Eller kanskje ein skal prøve å bli kjent med ei før ein er sikker? Korleis samlar ein mot? Og tør du å gjere noko skummelt, viss du kan redde vennene dine? Dette er ei vennleg, humoristisk lydbok om vennskap, kjærleik, redsle for det framande og glede. Historiene er enkle i forma, men dei har eit djupt og vakkert bodskap. I lydboka har vi prøvd å la musikken få gli inn og ut av historia. Alle dyra har kvart sitt vesle tema og blir også ei musikalsk brikke i historia. Kvar historie inneheld tre songar. Lydboka er produsert av NRK, og har blitt sendt på radioen i Barnetimen for dei minste.

Forlag Lydbokforlaget NRK

Utgivelsesår 2008