Frokost med Kolonihagen

en hyllest til måltidet vi altfor ofte slurver med

av (forfatter), Jan-Sverre Syvertsen (forfatter), Kai Myhre (illustratør) og Kolonihagen (utgiver).

Vigmostad Bjørke 2013 Innbundet

Velkommen til frokost! Mange mennesker løper gjennom livet og får ikke med seg noe av det fineste, for eksempel en god frokost med dem du er mest glad i. Det å samle folk til frokost gir ro i sjelen. Frokost med Kolonihagen er en hyllest til et måltid som mange slurver med. Her finner du oppskrifter på alt fra hvordan man lager verdens beste eggerøre til mer avanserte oppskrifter som produksjon av egen ost. Alt fra hvordan frokosten kan nytes på 15 minutter, til 2 timer med inviterte gjester. Det tar bare seks minutter å koke et egg. Kolonihagen tar oss med på en reise blant Norges mest lidenskapelige produsenter og deler sine favorittoppskrifter. Med fokus på de beste råvarene og de beste historiene inviteres leseren til frokost. Om Kolonihagen: Kolonihagen startet i 2004. Den gang som en abonnementsordning på de beste råvarene levert direkte på døren. Etter å ha bygget opp et nettverk av lokale og dedikerte produsenter utvidet Kolonihagen i 2007 med et eget bakeri. Kolonihagen Frogner så dagens lys i 2009. Kolonihagen velger lokale produsenter som lager råvarer med stor kjærlighet.

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2013