Omtale fra forlaget
Denne boken har først og fremst frivillege organisasjoner som adressat. Forfatterenes målsetting er å være til hjelp i organisasjonsarbeidet ved å gi foreninger og lag, styrende organer og ansatte ideer og verktøy som kan brukes til å finne og styrke og styrke egen identitet. Frivillige organisasjoner, enten de arbeider i motvind eller motvind, må utvikle strategier som er fremtidsrettet og har sjansen til å lykkes.
Forfatterene har laget en bruksbok - en bok med konkret veiledning for de strategiske prosesser og aktiviteter organisasjonene må ha for å lykkes i en konkurransepreget og turbulent virkelighet. Det er ikke en bok som gir bastante svar, men snarere som gjennom et vell av konkrete organisajonseksempler viser hvordan det kan gå galt og hvordan det kan gå godt for frivillige organisasjoner.
Boken har målgrupper utover de som er ansatt i eller har tillitsverv i organisajoner, først og fremst myndigheter på statlig, fylkeskommunalt og kommunalt nivå som samarbeider med organisasjoner, foreninger og lag.
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 1999
Format Heftet
ISBN13 9788276342451
EAN 9788276342451
Språk Bokmål
Sider 218
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket