Friluftsliv året rundt

håndbok med praktiske tips og gode råd

Orion og TBT 2003 CD-rom

Dette er en e-Bok som leveres i Adobe Acrobat Reader. Her er de fleste former for friluftsliv omtalt, og du får tips og gode råd for bedre turopplevelser.

Oppslagsverket om friluftsliv beregnet på din mobil. Gode tips og råd for uforutsette situasjoner. PDF versjonen av papirboken er en mobil- og lesebrett vennlig e-bok. Mobilen har du alltid tilgjengelig og med deg på tur. Fordi Adobe Acrobat filen søkbar finner du raskt svarene i denne oppslagsboken. Omtalt som "hakkespettboken for voksne". Nettversjonen finner du på naturTIPS.no og på Google Books. Farmen deltakere har brukt boken når de forbereder seg på tvekamp. I NRK Nitimen og i P4 er det sendt mer enn hundre radioinnslag basert på innholdet og tipsene du finner her. Du finner referanser til boken hos Norges sopp- og nyttevekstforbund og på Wikipedia. Solgt i nesten 19.000 eksemplarer.

Forlag Orion TBT

Utgivelsesår 2003