Omtale fra forlaget
Mediebransjen er i konstant endring, og disse forandringene kan by på både store muligheter og utfordringer. Mange blir frilansere, frivillig eller ufrivillig. Frilanslivet kan være fantastisk, men samtidig må frilansere ofte gjøre seg dyrekjøpte erfaringer i ensomhet. Mye av kunnskapen rundt det å være frilanser er taus, det vil denne boken gjøre noe med. Denne boken er relevant for frilansere innenfor journalistikk, fotografi, film, innholdsproduksjon, illustrasjon og andre mediefag. Den vil i tillegg være svært relevant for studenter ved de ulike medieutdanningene. Frilanser i mediebransjen. En håndbok er praktisk rettet, men vil også være teoretisk fundert og bygge på forskning om løsarbeideren, om entreprenørskap, forhandlingspsykologi, idéutvikling og økonomi.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 2024
Format Heftet
ISBN13 9788202822347
EAN 9788202822347
Språk Bokmål
Sider 144
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket