Fridykking for alle

av (redaktør), Aleksander Nordahl (foto) og Norges dykkeforbund (utgiver).

Fagbokforlaget 2022 Heftet

Prinsippet er veldig enkelt. Du holder pusten og svømmer rundt under vann. Essensen av fridykking er nettopp det. Med minimalt av utstyr klarer du deg nede i det blå på egen hånd.
Fridykking har likevel mange skjulte fasetter. Hvordan er det mulig å klare seg under vann uten å puste? Uavhengig om du vil dra på snorklesafari, sanke skjell og tang, jakte fisk eller nyte vannet, vil du finne noe du liker i denne boken. Målet er å gi deg inspirasjon og kompetanse til å holde på med fridykking på en trygg måte.
Fridykking for alle passer for deg som vil oppdage verden under vann. Boken dekker også pensum på grunnkursene i fridykking i regi av en klubb eller en instruktør i Norges Dykkeforbund.
Norges Dykkeforbund gir ut denne boken med Helge Løvskar som fagredaktør. Helge er norgesmester i fridykking og trener 2 fridykkerinstruktør i Norges Dykkeforbund. I denne boken har vi samlet 12 eksperter på hvert sitt område. Aleksander Nordahl er bokens hovedfotograf og bilderedaktør. Resultatet er en komplett bok om fridykking.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2022