Fri til å elske ; En uventet match ; Gnistrende mø

av (forfatter), Katherine Garbera (forfatter) og Miranda Lee (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Fri til å elske: Oppgjøret (4)

For den fremgangsrike New York-arkitekten Daniel Warren er det en spennende utfordring å tegne det nye klubbhuset til Texas Cattleman Club. Likeså å bli kjent med arvingen Elizabeth Milton. Hun er like verdensvant som hjemmekjær, en kombinasjon Daniel har vanskelig for å motstå.

Men en kort romanse er alt de får. Gjennom foreldrenes testamente er Elizabeth bundet til ranchen, og Daniel kommer snart til å få et nytt oppdrag på andre hold. Med mindre ingen av dem våger å ofre tryggheten for kjærlighetens skyld.

En uventet match: Ekteskapsmeglerne (1)

Da blitsene lyser, rygger Gail Little tilbake - det var ikke dette hun var ute etter da hun søkte sin match via kontaktbyrået Matchmakers. Hvordan kunne hun ha gjettet seg til at hun skulle matches med milliardæren og kjendisen Russel Holloway? Og hvorfor deltar han i et datingprogram? Men det store spørsmålet er, kan en playboy som Russel åpne seg for ekte kjærlighet? Om ikke annet, er det en utfordring Gail ikke kan stå imot.

Gnistrende møte

Jessie Dentons håp går i knas idet hun går inn i rommet. For bak skrivebordet sitter Kane Marshall. Det er ikke en sjanse for at han vil gi henne jobben i det velrennomerte reklamebyrået. Ikke etter deres katastrofale møte for bare noen dager siden. Men Kane tilbyr henne jobben og vil lære henne bedre å kjenne. Han vet hva han vil. Og om Jessie bare kunne bestemme seg for hva hun vil, kan hun få betydelig mer enn bare en jobb.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015