Freddys New York

litt mer enn en guidebok

av (forfatter) og Freddy Kjensmo (illustratør).

Freddy Kjensmo publ. og Tullekontoret 2014 Heftet

Kjøp boka hos norli.no! Kjøp ebøker og lydbøker på EBOK.NO Kjøp boka hos ark.no

Freddys New York - litt mer enn en guidebok

Komikeren Freddy Kjensmo elsker New York og kjenner byen ut og inn. i denne morsomme og annerledes guideboken deler han sine personlige tips om verdens kuleste by. Du får tips om turistfeller du bør gå i, og hvilke du kan droppe uten å gå glipp av noe. Favorittrestaurantene er ofte asiatisk inspirerte og du kan lese og se klipp fra det beste på menyene. Det er også rikelig med anbefalinger av de beste stedene for burgere, pizza og annen amerikansk mat.

Boken er krydret med små hemmeligheter, tips og triks som vil bidra til at din tur til New York blir så bra som mulig.

Uansett om du reiser til New York for første gang eller har vært der mange ganger før, vil du garantert finne noe spennende og gøy i denne boken. Freddys anektdoter og humor blandet med en levende entusiasme for byen gjør at det nærmeste bobler ut av hver side. Du får også en rekketips om gøyale aktiviteter du kan ta med barn på. I tillegg kan du ved hjelp av en QR-skanner på smarttelefonen skanne koder gjennom hele boken og komme rett til eksklusive klipp, nettsider og mye annet gøy!

Forlag Freddy Kjensmo publ. og Tullekontoret

Utgivelsesår 2014