Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken er praktisk rettet og går grundig gjennom utstyrsvalg og prinsippene for en medieproduksjon. Forfatterne ser også på de endrede økonomiske forutsetningene og rammene i et marked preget av mange nye aktører. Det stilles grunnleggende spørsmål i forhold til egen motivasjon for å arbeide innen media, integritet og respekt for intervjuobjektet. I hovedsak behandler boken produksjoner knyttet til fjernsyn, radio, trykte medier og Internett. Har oppgaver og register.
Omtale fra forlaget
Boken er praktisk rettet og går grundig gjennom utstyrsvalg og prinsippene for en medieproduksjon. Forfatterne ser også på de endrede økonomiske forutsetningene og rammene i et marked preget av mange nye aktører. Det stilles grunnleggende spørsmål i forhold til egen motivasjon for å arbeide innen media, integritet og respekt for intervjuobjektet. I hovedsak behandler boken produksjoner knyttet til fjernsyn, radio, trykte medier og Internett. Har oppgaver og register.
Forlag Høyskoleforlaget
Utgivelsesår 2002
Format Heftet
ISBN13 9788276341591
EAN 9788276341591
Språk Nynorsk
Sider 234
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket