Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
I løpet av åttiårene har det vokst frem en "hær" av konsulentfirmaer innen organisasjon og ledelse. Denne boken bygger på forskning om Ou-bransjen i Norge, og tar opp tre hovedspørsmål: Hva karakteriserer Ou-bransjen, og hvorfor har den vokst så raskt? Hva selger Ou-firmaene egentlig, og hvordan skal kjøperen kunne skille mellom de mnage konsepter? Boken gir et svar ved å trekke opp fire faglige hovedtradisjoner. Hvilket omfang og innhold har Ou-firmaenes virksomhet i offentlig sektor, og hvilken effekt? Kreves det spesiell kompetanse innen offentlig organisasjonsutvikling?
Omtale fra forlaget
I løpet av åttiårene har det vokst frem en "hær" av konsulentfirmaer innen organisasjon og ledelse. Denne boken bygger på forskning om Ou-bransjen i Norge, og tar opp tre hovedspørsmål: Hva karakteriserer Ou-bransjen, og hvorfor har den vokst så raskt? Hva selger Ou-firmaene egentlig, og hvordan skal kjøperen kunne skille mellom de mnage konsepter? Boken gir et svar ved å trekke opp fire faglige hovedtradisjoner. Hvilket omfang og innhold har Ou-firmaenes virksomhet i offentlig sektor, og hvilken effekt? Kreves det spesiell kompetanse innen offentlig organisasjonsutvikling?
Forlag Tano Aschehoug
Utgivelsesår 1991
Format Heftet
ISBN13 9788251829076
EAN 9788251829076
Språk Bokmål
Sider 215
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket