Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar for seg kvalitative markedsforskningsmetoder og i bokas teoridel der det et overordnet, problematiserende perspektiv på kvalitativ metodebruk. I bokas praktiske del blir de vanligste kvalitative markedsforskningsmetodene gjennomgått, og det blir lagt vekt på temaet kvalitativ dataanalyse. Har litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
FRA TALL TIL ORD
Det foreligger flere gode, norske lærebøker innen områdene markedsforskning, - analyse og . undersøkelser, men mange har savnet en fagbok der fokus først og fremst rettes mot kvalitative metoder. Markedsmessige problemstillinger krever statig oftere innsikt i en forskningsmessig tilnærming som den tradisjonelle markedsforskningslitteraturen vier relativt liten oppmerksomhet. Rett nok har også denne type bøker et kapittel eller om kvalitative metoder, men det viser seg at dette på ingen måte gir tilstrekkelig veiledning for studenter og/eller praktikere som ønsker å gjennomføre denne type markedsundersøkelser.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2000
Format Heftet
ISBN13 9788251840569
EAN 9788251840569
Språk Bokmål
Sider 154
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket