Fra tall til ord

kvalitativ metode i markedsforskning

av (forfatter) og Tor Grenness (forfatter).

Universitetsforlaget 2000 Heftet

1 bokelsker følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boka tar for seg kvalitative markedsforskningsmetoder og i bokas teoridel der det et overordnet, problematiserende perspektiv på kvalitativ metodebruk. I bokas praktiske del blir de vanligste kvalitative markedsforskningsmetodene gjennomgått, og det blir lagt vekt på temaet kvalitativ dataanalyse. Har litteraturliste og stikkordregister.

Omtale fra forlaget

FRA TALL TIL ORD

Det foreligger flere gode, norske lærebøker innen områdene markedsforskning, - analyse og . undersøkelser, men mange har savnet en fagbok der fokus først og fremst rettes mot kvalitative metoder. Markedsmessige problemstillinger krever statig oftere innsikt i en forskningsmessig tilnærming som den tradisjonelle markedsforskningslitteraturen vier relativt liten oppmerksomhet. Rett nok har også denne type bøker et kapittel eller om kvalitative metoder, men det viser seg at dette på ingen måte gir tilstrekkelig veiledning for studenter og/eller praktikere som ønsker å gjennomføre denne type markedsundersøkelser.

Bokdetaljer

Forlag Universitetsforlaget

Utgivelsesår 2000

Format Heftet

ISBN13 9788251840569

EAN 9788251840569

Språk Bokmål

Sider 154

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

1 bokelsker følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket