Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Markedsføringsplanen er det sentrale element i all markedsføring. Fra plan til handling beskriver de sentrale emnene som danner basis for denne planen. Hovedideen med boken er å gi leseren den første grunnleggende forståelse for markedsføringsfaget. dette gjøres ved å utvikle probleminnsikt og ved å gi oversikt og sammenhenger innen faget.
Omtale fra forlaget
Markedsføringsplanen er det sentrale element i all markedsføring. Fra plan til handling beskriver de sentrale emnene som danner basis for denne planen. Hovedideen med boken er å gi leseren den første grunnleggende forståelse for markedsføringsfaget. dette gjøres ved å utvikle probleminnsikt og ved å gi oversikt og sammenhenger innen faget.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1988
Format Heftet
ISBN13 9788270374960
EAN 9788270374960
Språk Bokmål
Sider 219
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket