Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Skal du fortsette å selge sukkervann resten av ditt liv, eller vil du være med på å forandre verden? Dette spørsmålet fikk den daværende Pepsi-sjefen John Sculley av den unge amerikanske data-grunderen Steve Jobs i 1983. Sculley tok utfordringen og ble toppsjef i Apple Computer. Boken kan sidestilles med noen av de betydeligste næringslivsbøkene som er kommet ut etter krigen, på linje med Drucker, lacocca og Peters verk. Den kan leses som en memoarbok, et partsinnlegg i datatidsalderens mest spennende maktkamp, som en leksjon i markedsføring eller en lærebok i ledelse på høyeste plan.
Omtale fra forlaget
Skal du fortsette å selge sukkervann resten av ditt liv, eller vil du være med på å forandre verden? Dette spørsmålet fikk den daværende Pepsi-sjefen John Sculley av den unge amerikanske data-grunderen Steve Jobs i 1983. Sculley tok utfordringen og ble toppsjef i Apple Computer. Boken kan sidestilles med noen av de betydeligste næringslivsbøkene som er kommet ut etter krigen, på linje med Drucker, lacocca og Peters verk. Den kan leses som en memoarbok, et partsinnlegg i datatidsalderens mest spennende maktkamp, som en leksjon i markedsføring eller en lærebok i ledelse på høyeste plan.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1989
Format Innbundet
ISBN13 9788273460509
EAN 9788273460509
Språk Bokmål
Sider 439
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket