Fra opptur til nedtur

en bok skrevet av multitraume pasienten

Licentia 2012 Heftet

Veldig mye har skjedd meg siden flyulykken i 2004, men man må bare legge det negative bak seg. Se framover i livet mitt, vise interesse, og få oppleve alt det fine som andre ikke får oppleve på samme måte. Da tenker jeg på jobbe situasjon. Alle har bare tre uker ferie. Mens jeg har ferie hele året. Er pensjonist, i relativt ung alder, men slik er det. Da får jeg muligheten til å gjøre alt som jeg har tenkt at jeg skulle få gjøre i livet mitt. Di mikroflyene som detter rett ned er det ingen som overlever. Da kraft påvirkningen til kroppen, er alt for høy til å overleve. Noen mennesker har omkomet etter en flystyrt. Innmari høy energi ble plutselig påført kroppen min. Plutselig så skjer det. Det ble tatt en etterforskning til hvorfor på min flytur, men ingen direkte årsak ble funnet. Er bare så innmari heldig som overlevde. Vil rette en stor takk, til alle på Munkvoll Rehabilitering, nå flyttet til Lian. Tusen takk. Mine to logopeder Utne og Døhl, ergoterapeut Næprud, og alle kjente som hjalp meg til en bedre hverdag i samfunnet. Hvordan min framtid vil bli vites ikke. Men jeg er den eneste positive, viljestyrkende og målbevisste mann som vil opp og fram her i verden. Så ingen ting er stoppelig for meg som menneske her i verden.

Forlag Licentia

Genre Personlige beretninger