Fra gründeridé til suksess

av (forfatter) og Oddvar Torgersen (forfatter).

Fagbokforlaget 2022 E-bok

Fra gründeridé til suksess er skrevet for å hjelpe deg som har planer om å starte egen bedrift. Forfatterne gjennomgår hele prosessen fra forretningsidé til etablering, oppstart og organisering. Emner som markedsføring og salg, prissetting, økonomi og budsjettering er solid dekket, og boka gir deg derfor god oversikt over hvor sammensatt og integrert funksjonene i en bedrift er. Mye av stoffet vil også være nyttig lenge etter oppstarten av en bedrift.
Boka kan leses fra perm til perm eller brukes som et oppslagsverk. Underveis gis det også veiledning om hvem som bør lese hva, og når.
Fra gründeridé til suksess retter seg først og fremst mot alle som går med en gründeridé i magen, eller som allerede er i gang med en egen bedrift. Boka egner seg også godt for studenter ved fagskoler og høgskoler, spesielt i emner som egen bedrift, entreprenørskap, forretningsutvikling og prosjektøkonomi.

Forlag Fagbokforlaget

Utgivelsesår 2022