Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken gir en omfattende praktisk og teoretisk innføring i markedsføring innen bedrifter. Den er aktuell for næringsliv og studenter i teknisk-økonomiske og økonomisk-administrative fag.
Omtale fra forlaget
Boken gir en omfattende praktisk og teoretisk innføring i markedsføring innen bedrifter. Den er aktuell for næringsliv og studenter i teknisk-økonomiske og økonomisk-administrative fag.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 1992
Format Heftet
ISBN13 9788200214366
EAN 9788200214366
Språk Bokmål
Sider 365
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket