Fra asken til ilden ; Regler finnes ikke

av (forfatter) og Caitlin Crews (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2015 E-bok

Fra asken til ilden

Forkledd som nonne på flukt fra sin kontrollerende far, begir Selene Antaxos seg til Stefanos Ziakas kontor. Han er den eneste som kan hjelpe henne med å begynne et nytt liv. Da forretningsmannen får høre at den unge, uskyldige kvinnen er datter til hans erkefiende, tar han henne straks under sine vinger - og raskt feirer Selene sin nyvunne frihet på en stor fest. Men etter altfor mye champagne og en het natt i Stefanos seng, står det klart for henne at hun har gått direkte fra asken til ilden.

Regler finnes ikke

I Hans Majestets tjeneste (2/3)

Adriana Righetti trives med jobben som assistent til den blivende kongen av Kitzinia. Men plutselig får hun i oppdrag å agere &laquo

barnevakt for den yngre, ville broren hans. Det virker ikke som om prins Pato gjør noe annet enn å sjokkere, og hans beryktede kvinnehistorier er uendelige. Nå må playboyprinsen holdes borte fra avisoverskriftene inntil kongens bryllup er gått av stabelen. En håpløs oppgave, tenker Adriana, men snart legger hun merke til noe uventet under Patos glatte ytre. Kanskje skjuler det seg en mann som er mer reflektert enn noen kunne ane?

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2015