Fotball 2007

av (redaktør) og Egil Svendsby (redaktør).

Schibsted forlagene 2007 Innbundet

Boken er en sammenfatning av årets fotballbegivenheter i Norge og i utlandet. Den inneholder fakta, resultater og tabeller. I tillegg har den historiske delen en sentral plass. Her kan du blant annet få oversikt over målscorere i toppserien.

Her finner du alt du trenger å vite fra det siste årets fotballsesong - både hjemme og ute. VM blir selvsagt viet stor plass: kampene, målene, profilene og dramatikken. Her blir det ikke bare fotball på toppnivå, men også langt nedover i divisjonene her hjemme. . Wayne Rooney og Cristiano Ronaldo gikk fra å være bitre fiender under VM i fjor til å bli årets stjernepar da Manchester United kapret ligatittelen i England . David Beckham havnet i trenerens unåde, men kom voldsomt tilbake og avgjorde da Real Madrid vant sitt 30. seriemesterskap . Åge Hareide og det norske landslaget banket Malta og Ungarn 4-0 og slåss hardt for å komme til EM i 2008. Alt dette og mye mer kan du lese om i boken "Fotball 2007". Her finner du også en fyldig gjennomgang av den norske eliteserien og cupen samt reportasjer fra seriene i alle de store fotballandene i Europa. Boken inneholder dessuten en fyldig historisk del, med tabeller ra seriesystemenes start både i Norge og England, kampfakta fra alle VM-kamper samt listen over samtlige målscorere i eliteserien siden 1963.

Forlag Schibsted forlagene

Utgivelsesår 2007