Forvandlet

vår nye identitet i Gud

av (forfatter) og Andreas Kristiansen (oversetter).

Proklamedia 2014 Heftet

Hva om kristendommen handler mer om å være enn å gjøre?
Du ble fullstendig forvandlet da du ble kristen. Du fikk en ny identitet i Jesus. Som troende ble du innlemmet i Guds familie av misjonærtjenere. Det er noe du er - ikke noe du gjør. I Forvandlet bruker Caesar historier fra sitt eget liv og sine erfaringer til å illustrere den nye identiteten i Kristus og hvordan den snur opp ned på alle områder av livet. Når du blir satt fri fra dårlig samvittighet og et gjerningsbasert åndelig liv, vil du komme nærmere Gud. La ham radikalt forandre dine inngrodde vaner og mønstre, og forvandle relasjonene dine innenfra!
Forvandlet er for alle som lengter etter et dypere, mer autentisk trosliv, så du kan bli den Gud sier at du er.

Caesar Kalinowski er en menighetsplanter, misjonsstrateg, en av grunnleggerne av Soma-fellesskapene og administrerende direktør for GCM Collective. Han er en åndelig entreprenør og en entusiastisk historieforteller. Han har virket i over 17 land, blant annet Sudan, Burma, India, Latvia og Tsjekkia. Han er gift med Tina, sin ungdomsflamme, og de har tre barn.

Forlag Proklamedia

Utgivelsesår 2014