Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka er ment som et praktisk hjelpemiddel for dem som jobber med kvalitetsvurdering eller på annen måte driver forsknings- og utviklingsarbeid (FoU) innen pedagogisk bruk av IKT i forbindelse med klasseroms- eller fjernundervisning. Den tar blant annet for seg problemanalyser, undersøkelsesmetoder og feilkilder. Som ledd i den faglige fremstillingen er det utviklet en rekke oppgaver og større IKT-pedagogiske case.
Omtale fra forlaget
En praktisk FoU-veiviser i IKT-pedagogikk Boken er et praktisk hjelpemiddel for de som jobber med kvalitetsvurdering eller på andre måter driver forsknings- og utviklingsarbeid (FoU) innen pedagogisk bruk av IKT i forbindelse med klasseroms- eller fjernundervisning. Boken viser vei slik at utredningene skal bli så gode som mulig. De pedagogiske og metodiske grepene i boken er overordnet teknologien . dette gjør boken like aktuell mange år frem i tid. Boken er skreddersydd for lærere, opplæringsansvarlige, studenter og andre med interesse for pedagogisk bruk av IKT . i skole, bedrift og fjernundervisning. Det er lagt vekt på en enkel og praktisk fremstilling av lærestoffet, og det gis mange oppgaver og case. Disse er hentet fra virkeligheten, og tar derfor opp erfaringer og tema som mange er opptatt av.
Forlag Læringsforl.
Utgivelsesår 2004
Format Heftet
ISBN13 9788299639347
EAN 9788299639347
Språk Bokmål
Sider 105
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket