Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Dette er ei lærebok i vitskapeleg tenkemåte og metode som klargjer tilhøvet mellom forsking og utviklingsarbeid. Hovudvekta er lagd på empirisk metode, ut frå fleirmetodisk grunntanke. Ho inneheld tre store kapittel om statistikk og metodelære med vekt på prinsipp og teknikkar, utan matematiske detaljar. Boka kan nyttast som innføringsbok for studentar innan utdannningsvitskapelege fagområde som lærarutdanning, pedagogikk, sosialpedagogikk og spesialpedagogikk, og innan samfunnsvitskapane, helse- og sosialvitskap og medisin. Har litteraturliste og person- og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Dette er ei lærebok i vitskapeleg tenkemåte og metode som klargjer tilhøvet mellom forsking og utviklingsarbeid. Hovudvekta er lagd på empirisk metode, ut frå fleirmetodisk grunntanke. Ho inneheld tre store kapittel om statistikk og metodelære med vekt på prinsipp og teknikkar, utan matematiske detaljar. Boka kan nyttast som innføringsbok for studentar innan utdannningsvitskapelege fagområde som lærarutdanning, pedagogikk, sosialpedagogikk og spesialpedagogikk, og innan samfunnsvitskapane, helse- og sosialvitskap og medisin. Har litteraturliste og person- og stikkordregister.
Forlag Samlaget
Utgivelsesår 1994
Format Heftet
ISBN13 9788252143652
EAN 9788252143652
Språk Nynorsk
Sider 263
Utgave 2
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket