Omtale fra forlaget
Boken skildrer fire skoleklassers og fire læreres erfaringer med ulike former for skriveopplæring. Den bygger på et forskningsprosjekt og er å betrakte som et innlegg i debatten om skrivepedagogikk i norsk skole. Boka stiller spørsmål om hva man vil med skriveopplæringen og hva som skjer når fornying skal gjennomføres i praksis. Har litteraturliste.
Forlag Cappelen Damm akademisk
Utgivelsesår 1996
Format Heftet
ISBN13 9788245600902
EAN 9788245600902
Serie LNUs skriftserie (96)
Omtalt tid 1990-1999
Språk Bokmål
Sider 285
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket