Forløsningen

erotiske novelletter fra Andreas og Haralds liv

[s.n.] 2008 Heftet

Harald er død, men Andrea håper likevel på en gjenforening. For at dette skal skje må Harald fortelle om alle sexpartnerne han har hatt gjennom sitt liv. I tillegg til Haralds bekjennelser inneholder boka brev og utdrag fra Andreas dagbok. Dette er oppfølgeren til Kjernefysisk vinter og Reisen til Venus bind 1 og 2.

Finnes det en gjenforening etter døden? Hvordan overlever en elskovssyk og varmblodig ungjente etter at hun brått og brutalt har mistet sitt livs store kjærlighet? Er hun overhodet i stand til å leve videre - og i så fall - hvilke taktikker og rømningsveier må hun ty til for å utholde smerten? Og hvordan vil hun takle den brennende sexlysten som fremdeles bor i henne? Kanskje er ikke hennes elskede helt borte likevel - muligens lever han videre i en annen dimensjon, låst fast i en sfære der han ikke kan slippe taket. En ildprøve venter ham om en gjenforening skal finne sted, og dette betinger at han bekjenner alle de synder han gjennom sitt frivole levnet har begått, med sexpartnere han ukritisk har gitt seg hen til. Synden som dog faller ham tyngst å vedkjenne, er forholdet han inngikk til den purunge piken . . . Vil hans hinsidige sjel også vedstå seg den, slik at den endelige forløsningen kan finne sted? "Forløsningen" er for øvrig en oppfølger av romantrilogien "Kjernefysisk vinter" og "Reisen til Venus" bind 1 og 2.

Forlag [s.n.]

Utgivelsesår 2008