Forførende oppdrag ; Siste sjanse

av (forfatter) og Anna DePalo (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2014 E-bok

Forførende oppdrag
Miniserie: Nattlig manøver (2/3)
Maya Black har forlatt den kriminelle familien sin for å skape et normalt, velordnet (og faktisk ganske kjedelig) liv. Men da hun får en uventet samtale hjemmefra om at familien hennes er truet - og at bedragerne er på god vei til selv å bli svindlet - innser Maya at det er på tide å handle. Alt hun trenger er en kjæreste å vise frem. Og den sjarmerende, flotte sørstatsgutten Simon Barton som plutselig dukker opp, er perfekt for planen hennes!
Men Simon er ikke den han utgir seg for å være. Han jobber for FBI, og Maya er hans billett for å lykkes i å infiltrere det kriminelle nettverket som faren hennes sannsynligvis leder. Begge har de hemmeligheter for hverandre, men det som hender i soverommet er garantert ikke falskt.

Siste sjanse
Ok, Liz, legen sa altså at det haster hvis du vil ha barn? Men er det ikke litt vel drastisk å gå til en sædbank for å bli inseminert? Det kan vel ikke være noe problem for deg å finne en passende mann! Ta Quentin, du kan ikke nekte for at du har vært tent på ham lenge.
Og du, Quentin, er det ikke på tide å slutte å skjule hvor forelsket du er i Liz?
Hvis dere bare ga etter for følelsene deres, ville dere se at det ikke bare er morsomt å få barn. Det er veldig hyggelig å lage dem også.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2014

Serier Passion Nattlig manøver (2)

Genre Romantikk