Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester, herunder motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål, persepsjon etc. Disse teoriene har også betydelig relevans for flere former for offentlig virksomhet. Sentralt står kjøp og bruk av forbruksvarer. Det er også tatt med et kapittel om kjøpsadferd i bedriftsmarkedet. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
De fleste bedrifter og organisasjoner har som formål å utføre tjenester eller selge produkter som noen vil ha. For å kunne klare dette, må man ha kunnskaper om forbrukernes kjøpsatferd - hva som ligger bak et kjøp - hvorfor noen produkter åpenbart har appell i markedet og andre ikke. Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester - herunder motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål, persepsjon etc. Disse teoriene har også betydelig relevans for flere former for offentlig virksomhet. Sentralt står kjøp og bruk avforbruksvarer. Det er imidlertid også tatt med et kapittel om kjøpsatferd i bedriftsmarkedet . Boken er beregnet på videregående studier i markedsføring, men bør også være av verdi for personer som til daglig arbeider med markedsføring. 7. utgave er oppdatert med nye forskningsresultater fra de seneste årene og eksempler fra dagens virkelighet.
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2001
Format Heftet
ISBN13 9788215000169
EAN 9788215000169
Språk Bokmål
Sider 323
Utgave 7
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket