Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boken tar for seg viktige teorier omkring forbrukernes atferd ved kjøp og bruk av varer og tjenester, herunder motiver, informasjonsbehandling, holdningsspørsmål, persepsjon etc. Disse teoriene har også betydelig relevans for flere former for offentlig virksomhet. Sentralt står kjøp og bruk av forbruksvarer. Det er også tatt med et kapittel om kjøpsadferd i bedriftsmarkedet. Med litteraturliste og stikkordregister.
Omtale fra forlaget
Forlag Universitetsforlaget
Utgivelsesår 2011
Format Heftet
ISBN13 9788215018218
EAN 9788215018218
Språk Bokmål
Sider 378
Utgave 8
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket1 bokelsker følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket