Forbrukarjournalistikk

journalistikk er for bruk

av (forfatter).

IJ-forlaget 2008 Heftet

2 bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra Den Norske Bokdatabasen

Boken er en revidert utgave, hvor første del er nyskrevet. Forfatteren prøver her å gi et bilde av hva forbrukerjournalistikk er og består av, samt mulighetene denne journalistikken har i en digital, flermedial tid. Den andre delen handler om fremveksten av forbrukerjournalistikken. Boken viser den historiske utviklingen fra den spede starten og fram til dagens utøving av faget. Den viser arbeidsmetoder, gir tips og råd og drøfter de etiske og juridiske utfordringer som sjangeren møter. Siden forrige utgave har begrepene flermedialitet, konvergens og innovasjon slått rot i mediehusene, og forfatteren ser på om de nye arbeidsoppgavene også betyr ny journalistikk, og om journalistikken er truet nå når monopolet på distribusjon og produksjonsutstyr er brutt. Har litteraturliste.

Omtale fra forlaget

Bokdetaljer

Forlag IJ-forlaget

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788271473136

EAN 9788271473136

Språk Nynorsk

Sider 174

Utgave 2

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

2 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket