Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka tar for seg utviklinga av norsk folkeopplysning frå 1800 talet og dokumenterer korleis folkeopplysninga vart innlemma i den utdanningspolitiske tenkinga frå 1960-talet under namnet vaksenopplæring. Boka følgjer denne utviklinga fram til 2003, drøftar og analyserer idear og verksemd hos aktørane og viser korleis opplysning, sanning og opplæring har vore både eit kollektivt og eit individuelt prosjekt. Har litteraturliste.
Omtale fra forlaget
Folkeopplysning og vaksenopplæring tar for seg utviklinga av norsk folkeopplysning frå 1800-talet og dokumenterer korleis folkeopplysninga vart innlemma i den utdanningspolitiske tenkinga frå 1960-talet under namnet vaksenopplæring. Boka følgjer denne utviklinga fram til 2003, drøftar og analyserer idear og verksemd hos aktørane og viser korleis opplysning, danning og opplæring har vore både eit kollektivt og eit individuelt prosjekt. Boka gir ei fyldig utgreiing av eit mangfaldig felt som først var noe som privatpersonar, folkerørsler, organisasjonar og folkehøgskolar tok opp, deretter eit statleg ansvarsområde og i seinare tid meir underlagt arbeidslivets herredømme.
Forlag Didakta
Utgivelsesår 2005
Format Heftet
ISBN13 9788270560530
EAN 9788270560530
Omtalt tid 2000-2009 1900-tallet 1800-tallet
Omtalt sted Norge
Språk Nynorsk
Sider 347
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket