Folkefesten

sykkel-VM i bilder

av (foto) og Rune Eriksen (redaktør).

Vigmostad Bjørke 2017 Innbundet

Denne boken fanger øyeblikkene du ikke vil glemme!
I Bergen, Askøy, Øygarden og Fjell møtte tusenvis opp for å ta del i det som ble tidenes folkefest. I Folkefesten har Rune Eriksen og Eirik Hagesæter valgt ut de beste bildene fra sykkel-VM, da de fire kommunene ble snudd på hodet. Jubelen, stemningen, folkemengden - samlet i en flott minnebok til en uslåelig pris.
«Bildene fra Fløyen ga meg ståpels og gåsehud!» Johan Kaggestad, TV2
«Takk, Norge. Selv da det begynte å regne, og på de siste kilometerne til toppen var det en helt fantastisk stemning rundt meg!» Tom Dumoulin, syklist
«Det er ikke sant at det regner katter og hunder her. Det regner fans!» Michal Kwiatkowski, syklist
«Verdensmesterskapet i landeveissykling er flaggskipet for Union Cyliste Internationale (UCI), og dette årets utgave i Bergen var ganske enkelt enestående!» David Lappartient, UCI-president
Rune Eriksen har mer enn 25 års erfaring fra fjernsyn og avis. Han er idag nyhetsredaktør i Bergensavisen.
Eirik Hagesæter har mer enn 30 års erfaring som fotojournalist og har vunnet flere fotopriser. De siste 25 årene har han arbeidet for Bergensavisen.

Forlag Vigmostad Bjørke

Utgivelsesår 2017