Første møte ; En eventyrlig natt

av (forfatter) og Kristi Gold (forfatter).

Harlequin og HarperCollins Nordic 2016 E-bok

Første møte er utgitt som nr. 1 i serien Gullets menn
Ved en tilfeldighet treffes de en kort stund på et hotell i Chicago. Det skjer ikke noe spesielt, men møtet kommer likevel til å påvirke fremtiden deres mer enn de aner. Da Chance og Cassidy møtes igjen, er de på en ranch - som begge to vil ha. Helt uforberedt stilles de overfor sitt livs vanskeligste beslutning, hvor lojaliteten for familien, deres egne ønsker og den voksende lidenskapen mellom dem settes på spill. Lå det noe i luften allerede den første gangen de traff hverandre?

En eventyrlig natt
Sjeik Rayad Rostam kan ikke slippe tanken på å ta hevn over sin kones altfor tidlige død. Så den plutselige tiltrekningen han føler for den eventyrlige utenrikskorrespondenten Sunny McAdams er uventet, uvelkommen - og uunngåelig. Sunny blir overrumplet av forslaget om å bli med sjeiken på en tur i ørkenen. Skal hun våge å takke ja? Han er sexy, kjekk og fullstendig uimotståelig. Men hun merker at han skjuler noe, og sjansen er stor for at hun, som elsker dramatikk, gjør noe forhastet.

Forlag Harlequin HarperCollins Nordic

Utgivelsesår 2016

Serier Passion Gullets menn (1)

Genre Romantikk