Fluffer

Buzzbooks 2022 Innbundet

Hva skjedde egentlig den natta på karaokebaren i Tokyo?

Morgenen etter våknet jeg med en følelse av at noe var galt - veldig galt. Jeg visste ikke hva, klarte ikke sette fingeren på det, men angsten skylte over meg som en flodbølge da jeg innså at den siste timen av kvelden var som visket bort fra hukommelsen. Uroen vokste, og noen dager senere begynte minnene å trenge seg på: fremmede og fragmenterte, som om de ikke var mine egne, og på samme tid så nære, brutale og skremmende at det føltes som om hele livet gikk i oppløsning.

I denne boka tar jeg leseren med på en sjelevrengende reise, der det ene forstyrrende flashbacket etter det andre avslørte en nådeløs historie om overgrep, menneskehandel og pornoindustrien. Dette er fortellingen om hvordan jeg prøver å forsone meg med de opprivende følelsene som følger med et alvorlig traume - og hvordan det fortsatt er en liten del av meg som tviler på at det faktisk har skjedd.

Forlag Buzzbooks

Utgivelsesår 2022

Genre Biografisk litteratur

Omtalt sted Tokyo

Omtalt person Anja Lindgaard

En utrolig bra bok! Hva som skjedde med forfatteren er forferdelig, ærlig og skremmende beskrevet. Du får følelsen av å være med på reisen, og vanskelig å legge fra seg.