Fluehue

4,5 time total fiskelykke

av (forfatter), Lars Lenth (forfatter) og Andreas Fismen (forfatter).

Sherpa distribution 2009 DVD

Denne DVD-en inneholder 6 tv-programmer om fluefiske som ble sendt på TvNorge vinteren 2008. Serien er tv-versjonen av DVD-ene Tørrfluelandet 1 og 2 og Sjøørretlandet. DVD-en inneholder også refuserte klipp og sekvenser.

Fluehue er en serie på seks tv-programmer som ble sendt i oppsiktsvekkende dårlig sendetid på TVNorge vinteren 2008, fordi kanalledelsen mente at fluefiske var smalt. Ha-ha! Vi er jo flere hundre som driver med det! Serien er tv-versjonen av DVD-ene Tørrfluelandet 1, Tørrfluelandet 2 og Sjøørretlandet. De opprinnelige filmene er kappet til beinet, klippet om og modifisert for å tekkes de store massene generelt og det kresne TVNorge-publikummet spesielt. Noen mener at filmene har hatt godt av en liten oppstrammer, andre er fornærmet fordi vi har klusset med klassikere. For å kunne forsvare utgivelsen, har vi rotet gjennom søppelbøtta og funnet refuserte klipp og sekvenser som kanskje faller i smak. Eller ikke. Det viktigste er at du tar stilling, at du røskes ut av den lammende likegyldigheten som truer med å utslette hele samfunnet vårt. Skitt fiske.

Forlag Sherpa distribution

Utgivelsesår 2009