Fjernsyn i digitale omgivelser

kringkastingens møte med nye medier

av (redaktør).

IJ-forlaget 2008 Heftet

Ingen bokelskere følger dette verket.

Kjøp boken hos

Kjøp boka hos ark.no

Omtale fra forlaget

Fjernsyn må tilpasse seg en digital verden og Internett. Artiklene i denne boka beskriver og analyserer hvordan tradisjonelle fjernsynsselskaper utvikler konsepter som inkluderer andre plattformer, som Internett og mobiltelefon, for å tiltrekke seg et engasjert publikum.


Eksempelstudier fra underholdnings-, fakta-, kultur- og undervisningsområdene belyser hvordan public service- og kommersielt fjernsyn håndterer utfordringene.


Fjernsyn i digitale medier tar for seg både de lange historiske linjene og den dagsaktuelle situasjonen. Konvergens mellom mediene muliggjør nye måter å kommunisere på, men aktualiserer også spørsmålet om begrepet allmennkringkasting er avleggs og bør erstattes med allmennkommunikasjon.

Bokdetaljer

Forlag IJ-forlaget

Utgivelsesår 2008

Format Heftet

ISBN13 9788271473204

EAN 9788271473204

Språk Bokmål

Sider 256

Utgave 1

Finn boka på biblioteket

Du kan velge et fast favorittbibliotek under innstillinger.

Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!


Bokomtaler

Ingen omtaler ennå.

Skriv en omtale Se alle omtaler av verket

Diskusjoner om boka

Ingen diskusjoner ennå.

Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket

Sitater fra dette verket

Ingen sitater ennå.


Legg inn et nytt sitat Se alle sitater fra verket

Bokelskere som følger boka

0 bokelskere følger dette verket.

Se alle bokelskere som følger dette verket