Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Denne boken handler om hvordan tradisjonelle fjernsynsselskaper utvikler konsepter som inkluderer internett og mobiltelefon for å engasjere publikum. Forfatterne analyserer konsekvensene av digitalisering og nye medier for fjernsyn. Det er tre sentrale temaer i boken: Flermedial produksjon, brukermedvirkning og konsekvenser for allmennkringkasting. Har referanser og stikkordsliste.
Omtale fra forlaget
Forlag IJ-forlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788271473204
EAN 9788271473204
Språk Bokmål
Sider 256
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket