Omtale fra forlaget
Fjernsyn må tilpasse seg en digital verden og Internett. Artiklene i denne boka beskriver og analyserer hvordan tradisjonelle fjernsynsselskaper utvikler konsepter som inkluderer andre plattformer, som Internett og mobiltelefon, for å tiltrekke seg et engasjert publikum.
Eksempelstudier fra underholdnings-, fakta-, kultur- og undervisningsområdene belyser hvordan public service- og kommersielt fjernsyn håndterer utfordringene.
Fjernsyn i digitale medier tar for seg både de lange historiske linjene og den dagsaktuelle situasjonen. Konvergens mellom mediene muliggjør nye måter å kommunisere på, men aktualiserer også spørsmålet om begrepet allmennkringkasting er avleggs og bør erstattes med allmennkommunikasjon.
Forlag IJ-forlaget
Utgivelsesår 2008
Format Heftet
ISBN13 9788271473204
EAN 9788271473204
Språk Bokmål
Sider 256
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket