Fit på 15 minutter

av (forfatter) og Desirée Andersen (foto).

Bonnier norsk forlag 2022 Innbundet

Har du ikke tid til avanserte dietter og lange treningsøkter, men ønsker å bli sterkere, sprekere eller gå ned i vekt? Her er boken for deg!

Fit på 15 minutter inneholder over 60 oppskrifter på mat som det faktisk tar 15 minutter å lage, og et stort antall treningsprogrammer med et kvarters varighet. Her er ingen skjulte tidssluk og forberedelser, kun smarte triks og råvarer som blir fort ferdig.

Desirée Andersens filosofi går som en rød tråd gjennom hele boken: en helhetlig tilnærming til mat og trening, mer grønt (mye grønt!) og mat som demper søtsug. Sammen med grepene for effektiv trening utgjør Fit på 15 minutter en perfekt kombinasjon for deg som vil spise sunt og holde kroppen i form!

Desirée Andersen er skaperen av suksessbloggen fitfocus.no og Instagram-kontoen Fitfocuse. Hun står bak bestselgerne Fit på 30 dager (2019), Desirées sunne matplanlegger og Desirées sunne matpakkebok (begge 2020) og Min sunne livsstilsdagbok (2021).

Forlag Bonnier norsk forlag

Utgivelsesår 2022