Fiskeguide for Hardangervidda

Tun 2009 Innbundet

Fskeguiden inneholder kart over alle vassdragene, faktaopplysninger om overnatting, fiskekortsalg, nyttige adresser og nettsider, tips om fiskemulighetene og bakgrunnsstoff om den historiske utviklingen av fisket på vidda. Har litteraturliste og stikkordsregister.

Boka er et nyttig redskap i planleggingen av fisketurer på Hardangervidda. Hvert vassdrag presenteres med kart og faktaopplysninger om overnatting, fiskekortsalg, nyttige adresser og nettsider. Mest interessant er sannsynligvis alle tipsene om fiskemulighetene og de gode fiskeplassene. Boka er svært oversiktlig og du finner derfor lett fram til ditt fiskevann eller elv. I starten av boka er det et godt oversiktskart over hele Hardangervidda og til alle vassdragene er det detaljerte kart med overnattingssteder inntegnet. Bak i boka er det et stikkordsregister som gjør det enkelt å finne fram til din elv. I tillegg har boka mange flotte illustrasjoner og en smakfull innpakning. Med denne boka blir det mye enklere å finne fram til de gode fiskeplassene og overnattingsmulighetene. For de som kjenner vidda godt, er dette en ny mulighet til å lete seg fram til de mer ukjente perlene og de aller beste fiskevanna!

Forlag Tun

Utgivelsesår 2009