Omtale fra Den Norske Bokdatabasen
Boka beskriver hvilke strategier man må velge for å styrke bedriftens merkenavn og hvordan man bygger kundelojalitet på Internett. Det teoretiske grunnlaget er belyst med 20-talls eksempler, blant annet fra suksessbedrifter som IBM, Yahoo!, Fed Ex og Amazon.com. Har ordliste og register.
Omtale fra forlaget
Boka beskriver hvilke strategier man må velge for å styrke bedriftens merkenavn og hvordan man bygger kundelojalitet på Internett. Det teoretiske grunnlaget er belyst med 20-talls eksempler, blant annet fra suksessbedrifter som IBM, Yahoo!, Fed Ex og Amazon.com. Har ordliste og register.
Forlag IDG Books
Utgivelsesår 2001
Format Innbundet
ISBN13 9788277722047
EAN 9788277722047
Språk Bokmål
Sider 312
Utgave 1
Finner du ikke ditt favorittbibliotek på lista? Send oss e-post til admin@bokelskere.no med navn på biblioteket og fylket det ligger i. Kanskje vi kan legge det til!
Ingen diskusjoner ennå.
Start en diskusjon om verket Se alle diskusjoner om verket0 bokelskere følger dette verket.
Se alle bokelskere som følger dette verket